Bijna....

4 januari 2020 - Gouda, Nederland

Bijna....

Nog even en het is weer zover. Heerlijk weer naar Afrika. Even het dagelijks leven en ons werk in Nederland los laten en ons invoegen in het Afrikaanse leven.

4 februari stappen we op het vliegtuig richting Malawi. Hier zullen we de eerste vier maanden vrijwilligerswerk doen op 2 verschillende projecten.

De laatste maand vliegen we naar Kenia om daar te gaan reizen met auto en tent en gaan we logeren bij onze Keniaanse vrienden. Bij deze familie hebben we drie jaar terug 4 maanden in huis gewoond en willen hen heel graag weer terug zien.

We zijn 'verslaafd' geraakt aan Afrika. De prachtige natuur, het klimaat, de cultuur maar vooral de prachtige mensen die we daar ontmoet hebben.

En ja zoals we wel eens gehoord hebben in een liedje: "Het is spannend, het is eng maar sinds wanneer is dat een reden om iets niet te doen".

Dus voor nu de laatste voorbereidingen nog voor onze reis. Nog een maandje werken, afscheid nemen van mensen van wie we houden en dan op naar Afrika.

We zullen jullie op de hoogte houden van onze belevenissen daar, maar er is 1 gevaar. Voor je het weet raak je door de verhalen ook "verslaafd" en ga je ook koffers pakken en richting Afrika;)

1. Jaap Conijn:
    31 januari 2020
    Heel veel succes in het mooie Malawi.
  2. Louis en Plonie:
    1 februari 2020
    Een heel goede reis en een goede tijd in Malawi!