We zijn er klaar voor!

3 februari 2020 - Gouda, Nederland

We zijn inmiddels klaar voor Afrika. Morgen vertrekken we naar Malawi.

De afgelopen weken bleef het lang spannend of ons visum op tijd rond zou komen. Veel mensen vroegen ernaar, en steeds zeiden we stoer en met ons meest nuchtere gezicht dat het goed zou komen, maar vanbinnen knepen we hem wel een beetje.

Gelukkig konden we onze visum donderdag ophalen. Ach ja wachten... we zullen het in Malawi ook genoeg moeten doen. Alles gaat toch op een iets ander tempo dan we hier gewend zijn.

En toen begon het koffers pakken en zoals altijd teveel kilo en te weinig koffers. Dus wat in de koffer, wegen en er weer dingen uithalen. Gelukkig kon er ook veel mee voor de projecten waar we heengaan. Potloden, stiften, knutselspullen, springtouwen, krijtjes enz enz. Allemaal spulletjes die we gekocht hebben van gedeelte van het geld wat we van vele mensen gekregen hadden.

We vliegen morgen om 12 uur in de middag en komen uiteindelijk om half negen de andere dag aan in Malawi. Dit komt door een lange tussenstop im Nairobi.

We laten veel lieve mensen achter. Dat hebben we in afgelopen weken gevoeld. We zullen veel mensen gaan missen en kijken er aan andere kant ook echt naar uit om te gaan morgen.

We houden jullie op de hoogte!

1. Hans en Arianne Verduijn:
    3 februari 2020
    Goede reis en een fijne tijd.
  2. Roos Hoogerheide:
    Goede reis !!! Grtjes
  3. Petra Kraaijvanger:
    3 februari 2020
    Goede reis, maak er wat van.🌍🛫
  4. Jacobien:
    4 februari 2020
    Nou flying high!🛫 Veel plezier en we zijn benieuwd naar alles wat jullie daar gaan meemaken! 👋🏼😘
  5. Jacquelien:
    4 februari 2020
    Muli Bwanji ?
    Enjoy Malawi.
    Tsiku labwino. Zabwino Zonse !
  6. Liset:
    5 februari 2020
    Lieve annie en vriendin heel veel plezier . Geniet van de mooie tijd 👋😘👋
  7. Conny:
    7 februari 2020
    Zijn jullie goed aangekomen?